wtorek, 9 września 2014

Makijaż: Hello Autumn!


     Cześć Dziewczyny! :)

     Co prawda za oknem pięknej, złotej jesieni jeszcze widać, a pogoda płata figle w postaci ulew, jednak ja postanowiłam już przed sezonem rozpocząć walkę ze smętnym, depresyjnym nastrojem. Makijaż w najpiękniejszych, jesiennych barwach to jeden ze sprawdzonych sposobów na odgonienie od siebie podłego samopoczucia, wypróbowałam, polecam. :)

Inspiracja



 W wersji dla odważnych:
Rimmel, Moisture Renew, 380 Dark night Waterl-Oops!

 W wersji light:
Manhattan, Lip Lacquer, Miss Hotness

 W wersji klasycznej (moja ulubiona):
Avon, Extra Lasting, Enduring wine

 W makijażu udział wzięli:

Jak Wam się podoba? Lubicie jesienne kolory, czy wręcz odwrotnie?

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie! Ja nie umiem tak ładnie łączyć i blendowac kolorow na powiece, przez co ciągle mam ten sam makijaż. Zero szaleństwa :P
    Pierwsza i druga pomadka -super! to tak na marginesie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miałam ten sam problem, ale zainwestowałam w pędzelki Hakuro do makijażu oka i idzie mi coraz lepiej :) Tak właśnie myślę, że jednak Rimmel też najbardziej mi się podoba : D

      Usuń
  2. Każdy makijaż z pomarańczowym cieniem dla mnie jest rewelacyjny :D
    Ładna ta pomadka z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie przywitasz tę jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający! :) Bardzo lubię kolorowe makijaże. A ta szminka Rimmel jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kiedyś uwielbiałam fiolety na ustach, teraz wydaje mi się, że wyglądam w nich jak topielica :x

      Usuń
  5. Ale cudowny makijaż :) Pięknie wyglądasz :*

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uielbiam jesienne kolory-to moje ulubione! A usta to obłędne , w kolorze Enduring wine!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas dwie! :) Dziękuję, pomadki z tej serii są godne polecenia :)

      Usuń
  7. Kochana, u nas juz jesiem w pelni ;) Jak zawsze, Twoj makijaz mnie zachwyca i chyba kiedys zwyczajnie Cie nawiedze i oddam swoje oczeta w Twoje rece ;) Rewelacja, plus zas idealne odzwierciedlenie zdjecia :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś za miłe słowa, nie wiesz, jak mi bardzo miło, jak ciągle czytam od Ciebie komplementy :)

      Usuń
  8. Super, bardzo podoba mi się to połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż cieszy oko, pięknie subtelnie się mieni a połączenie kolorów idealne. Ja wybieram wersję ze szminką z rommela bo uwiebiam ciemne usta a na takie jagodowe odcienie mam ostatnio fisia x]

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój piękny makijaż sprawił, że nie mogę się doczekać tej (miejmy nadzieję) pięknej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby taka była! Czekam na tę prawdziwą, złotą jesień :)

      Usuń
  11. Makijarz idealny na jesień.. śliczny!
    pompeje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż, idealnie komponuje się z Twoimi włosami i urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! Pasuje Ci do Twojej urody i włosów :)
    Super połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory! Jakie żywe, podziwiam twój zapał i talent w dobieraniu takich kompozycji! Twoje oczy wyglądają cztery razy lepiej, niż najpiękniejsze jesienne liście- w szczególności, że większość z nich leży w kałużach wody :D Wersja light jest super, kolor szminki bardzo pasuje do całości, szczerze ci jednak powiem, że ta 'dla odważnych' jest... cóż, nie w moim guście, ale na pewno komuś się spodoba (najwidoczniej nie jestem aż tak odważna, hehe) Nie mogę się doczekać twojej kolejnej kompozycji, serdecznie pozdrawiam i dołączam do grona twoich wielbicielek <3
    Pozdrawiam, Żaneta :*

    OdpowiedzUsuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)