niedziela, 29 czerwca 2014

(8) Niedziela dla włosów: 3 razy Ultra Doux


     Cześć Dziewczyny! :)

     Po dzisiejszym dniu dla włosów znów nie jest kolorowo, dopadło mnie małe zwątpienie i rezygnacja. Moje końce znów przestały reagować na próbę ich reanimacji, są bardzo suche i wyglądają na zniszczone.
Przy okazji dnia dla włosów podcięłam samodzielnie końcówki o około 2 cm, mimo to prezentują się bardzo źle. Z tego powodu zaczynam się zastanawiać, czy nie zaserwować moim włosom (na początek w ramach małego eksperymentu) pielęgnacji opartej już od samego oczyszczania na silikonach. 



1. Mycie metodą OMO

Dziś królowała seria kosmetyków od Garniera, Ultra Doux z awokado i masłem karite
Ten szampon to mój ulubiony egzemplarz, pod jego wpływem podczas mycia włosy stają się niesamowicie miękkie i delikatne. Nie ma tu mowy o żadnym plątaniu kosmyków.


Włosy myłam metodą OMO, odżywka której użyłam należy do tej samej serii co szampon. 
Nie jest moim hitem, mam co do niej mieszane uczucia.
Czasami świetnie zmiękcza i nawilża moje włosy, czasem wzmaga ich puszenie.

2. Maska

Maska z serii Ultra Doux. Mam z nią miłe wspomnienia, ratowała moje włosy, gdy na prawie 2 miesiące zaprzestałam szczególnej pielęgnacji. Bardzo dobrze sobie wtedy poradziła, a zasługą tego za pewne jest ulubiony silikon moich włosów zawarty wysoko w składzie. 
Jej działanie porównałabym do powyższej odżywki, z tą różnicą, że jej konsystencja jest bardziej treściwa, i przede wszystkim nie powoduje puszenia.
Trzymałam ją na włosach pod ręcznikiem około 30 minut.

3. Odżywianie włosów po myciu

Radical na skalp, silikon z Bioelixire na końcówki.

 Efekty?

    Jak widzicie zrezygnowałam z olejowania, żeby nie zaliczyć wpadki jak przy poprzednim wpisie o pielęgnacji włosów. O ile jestem zadowolona z działania kosmetyków Garniera na długości, tak nienawidzę go za to, że nie poradził sobie z nawilżeniem moich końców. Straciłam już nadzieję, że będą one kiedyś wyglądać nienagannie. Tym razem nie użyłam też do zabezpieczenia końcówek Biosilku, co poskutkowało tylko ich gorszym stanem wizualnym.



Jak przebiegł Wasz dzień dla włosów? Mam nadzieję, że dużo lepiej niż mój :)


19 komentarzy:

  1. Piękny masz kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie jest aż tak źle. Może Twoje końce jako zabezpieczenie wolą klasyczne jedwabie, a nie sera z olejkami ? Spróbuj może jedwab marion, albo jedwab biovax ( ten z proteinami jedwabiu). Może wypróbuj coś o podobnym składzie do biosilka, ale bez alkoholu. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, być może w tym rzecz... Będę szukać dobrego serum, jeszcze raz dzięki! :)

      Usuń
  3. Jakie piękne *.* ten kolor, och, cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wow piękne masz włosy! no i te kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej mam pytanie, jak wydobywasz tak piękne fale? To lokówka, czy jakiś inny sposób? Bardzo ci zazdroszczę takich pięknych włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te fale to zasługa tego, że po dokładnym wysuszeniu włosów zwijam je w taką sprężynkę i podpinam małą spinką na czubku głowy za końcówki. Tak trzymam je godzinę, dwie, czasami tak śpię. Trochę skomplikowanie to brzmi, mam nadzieję, że wiesz o co chodzi :)

      Usuń
  6. Aż dziwne, że Twoje włosy tęsknią za produktem z alkoholem, skoro są przesuszone... :D Może faktycznie - tak jak radzi anonim - spróbuj jedwabiu bez alko. w składzie? Może ten z Green Pharmacy albo CHI? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też wysuszało wszystko końcówki póki nie kupiłam serum a+e z biovaxa. :) Prawię zużyłam buteleczkę i jestem zachwycona. :) Włosy mięciutkie, błyszczące, mniej się rozdwajają. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem zarowno wlosy, jak i koncowki prezentuja sie swietnie :) Jesli jednak uwazasz, ze nie jestes w stanie nawilzyc koncowek, polecam zabezpieczanie ich olejkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała wrócić do tej metody, może teraz przyniesie lepsze rezultaty :)

      Usuń
  9. Nie wiem czy zauważyłaś ale zarówno ta maska jak i odżywka maja isopropyl alkohol, w moim przypadku ten składnik wysusza włosy na dluzsza mete... Biosilk tez ma alko. Ja bym odstawiła te produkty. Co prawda ja na tych zdjeciach nie widze zeby włosy byly wysuszone :) Ale skoto tak twierdzisz to warto odstawic kosmtyki z alkoholem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, dziękuję, że zwróciłaś na to uwagę, te kosmetyki leżą u mnie kilka dobrych miesięcy, i nie przejmuję się tym, żeby uważnie czytać etykiety. Będę musiała zrezygnować z produktów z tym składnikiem :)

      Usuń
  10. Gdzie zakupilas maske?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przywiozłam sobie z Belgii, niestety w Polsce nie jest dostępna

      Usuń
  11. Super kolor masz na włosach ;)
    No i wyglądają bardzo zdrowo i do tego te fale ;)
    Serię AiK też lubię, ale szampon oblepia mi włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy kolor włosów i mega błysk! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odżywkę z awokado Garniera bardzo lubię, szkoda, że w Polsce nie ma tej maski do włosów, bo też chętnie bym ją wypróbowała :) Masz piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo żałuję, że zagraniczny rynek tak bardzo różni się od naszego :(

      Dziękuję! :)

      Usuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)