piątek, 20 czerwca 2014

Makijaż: Sleek, respect palette


     Cześć!

     Pogoda za oknem dziś nie rozpieszcza, przynajmniej w centralnej części Polski... Postanowiłam więc dodać odrobinę cieplejszego klimatu na powiece z połączeniem burgundu. 




Makijaż w całej okazałości:

Główną rolę w makijażu zagrała paletka Sleek'a, Respect palette. Wykorzystane cienie są zaznaczone:

Czy tylko mnie dopadła (letnia?) depresja i tylko ja muszę poprawiać sobie humor kolorowym makijażem?
 Jak Wy radzicie sobie z letnim przesileniem? :)


11 komentarzy:

  1. Jak ja mam doła lubię się ładnie umalować i ubrać, a potem umówić się na jakieś spontaniczne spotkanie ze znajomymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najchętniej zakopałabym się pod kołdrą...

      Usuń
  2. Też mam letnią depresję, która objawia się zupełnym brakiem chęci do integracji z kimkolwiek. A jak sobie radzę? Okopuje się w pokoju i czytam, czytam, czytam aż mi nie przejdzie i w końcu zatęsknię za ludźmi :D
    A makijaż śliczny, taki prosty a taki ładny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, tylko teraz zamiast czytania mam naukę :) Dziękuję! :)

      Usuń
  3. Nie miałam nigdy letniej depresji, ale kolorowe makijaże też lubię. Niedawno kupiłam sobie miętowy eyeliner i zaczynam szaleć.
    Ten odcień Vandellas jest przepiękny, w ogóle cała paletka ma niesamowitą gamę, muszę ją pokazać narzeczonemu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię miętowe akcenty w makijażu u innych :)

      To prawda, odcienie są fajnie dobrane i do klasycznego nude, smoky czy do neonowych, letnich szaleństw, opłaca się ją mieć :D

      Usuń
  4. Kompletnie nie moje kolorki, ale na Tobie fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie prezentują się te kolorki na oku :) jak ja mogłam przeoczyć tak śliczną paletkę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie kupić różowe cienie do powiek, chociaż trochę boję się efektu lalki :D U ciebie wyglądają obłędnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączone z innymi, spokojniejszymi kolorami na pewno nie dadzą przesłodzonego efektu :)

      Usuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)