piątek, 13 czerwca 2014

Rimmel: Space Dust, 006 moon walking


     Cześć!

     Zostaję w lakierowym klimacie, i dziś prezentuję Wam przepiękny, piaskowy lakier od Rimmela z serii Space Dust. Mój egzemplarz to kolor 006 moon walking, który na zdjęciach wygląda zbyt niebiesko, w rzeczywistości jest bardziej liliowy. 



     Wykończenie to brokatowy piasek, który bardzo przypomina mi te z Golden Rose z serii Holiday. Trwałość klasyczna, do 4-5 dni. Zmywanie jest utrudnione, co nie dziwi przy brokatowym wykończeniu. 




     Co myślicie o tym lakierze? :)





4 komentarze:

  1. Świetny kolor ! Ostatnio bardzo polubiłam lakiery piaskowe

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jest bardzo "twarzowy", będzie pasował wszystkim odcieniom skóry! :)

      Usuń
  2. Kolor bardzo ładny, ale zmywanie lakierów piaskowych, zdecydowanie nie jest na moje nerwy. Ostatnio zmywałam takowy pół godziny :c
    Pozdrawiam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z tym problem i to troszkę zniechęca mnie do brokatowych piasków... Jednak polecam sposób na folię aluminiową, albo moje ostatnie odkrycie: zmywacz z acetonem, który rewelacyjnie usuwa takie lakiery :)

      Usuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)