środa, 25 czerwca 2014

Makijaż: żuk


     Cześć! :)

     Makijaży część dalsza... Dziś zapraszam Was na makijaż, do stworzenia którego zainspirował mnie piękny kamień, który znajduje się w mojej nowej parze butów, z kolei on wygląda jak skorupka żuka. Nie znoszę robaków, ale żuczkowy efekt zawsze mnie inspiruje, uwielbiam tego typu lakiery do paznokci, które pięknie prezentują się w słońcu. :)




     Do zmalowania makijażu użyłam przede wszystkim cienia Maybelline Color Tattoo (60, Timeless Black) jako bazy oraz paletki Essence All about Paradise (do zobaczenia tu i tu).


Makijaż w całej okazałości:



Jak podoba Wam się efekt? :)

4 komentarze:

  1. Aaaj, jest prześliczny! Żuki od razu kojarzą mi się z Timem Burtonem i "Beetlejuice" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi także, jestem fanką tego filmu! : D

      Usuń
  2. śliczny! a pigmentacja cieni fenomenalna! uwielbiam takie połączenia kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) To prawda, za 15zł dostajemy paletkę naprawdę dobrej jakości :)

      Usuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)