wtorek, 3 czerwca 2014

ulubione pomadki


     Dziś korzystając z tego, że jestem chora, a sesja zbliża się wielkimi krokami (robię wszystko, by się nie uczyć) postanowiłam zgromadzić w jednym miejscu wszystkie moje ulubione mazidła do ust. Oczywiście nie jest to cała kolekcja, wybrałam tylko te, których używam stosunkowo najczęściej. W kolejce do prezentacji czekają błyszczyki. :)


Wibo, Elixir



 Rimmel, Moisture Renew



 Golden Rose, Velvet Matte


 Rimmel, Lasting Finish

 Rimmel, Lasting Finish by Kate

 Miss Sporty, Perfect Color Lipstick

 Avon, Doskonałość absolutna

 Oriflame, Very me, Lip Addict

 Yves Rocher, Couleurs nature

 Eveline, Aqua Platinum

Maybelline, Hydra Extreme

 Oriflame, Pure colour


 Golden Rose, Perfect shine lipstick

 Avon, Extra Lasting

 Oriflame, Very me, Lipmania

 Oriflame, Power shine Palladium

 Golden Rose, Lipstick


 Oriflame, Giordani Gold

 Avon, ultra colour, lip crayon

 Lovely, Color Wear

 Cien




Znacie, lubicie? Jakie inne pomadki są Waszymi faworytami?

3 komentarze:

  1. Sporo tego, mam tylko wibo nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam Eveline Aqua platinum 480 i jest taki bardzo jaśniutki naturalny beż/nude a u Ciebie na zdjęciu wygląda jak róż :) (wiem zdjęcia przekłamują:) i mam również cien ten sam odcień i jest bardzo fioletowy a u Ciebie na zdjęciu jest taki ładny róż z lekkim fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, niektóre kolory są przekłamane, ale to przez mocne światło słoneczne :)

      Usuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)