poniedziałek, 23 czerwca 2014

makijaż: złoto&burgund


     Cześć Dziewczyny! :)

     Dziś zapraszam Was na makijaż w kolorze złota i burgundu. Miałam wielką ochotę na makijaż, gdzie główną rolę grałby cień Vandellas (Sleek, Respect palette) no i wykorzystałam tę chęć, łącząc kolor buraczkowy ze złotem i brązem.




     Depresji ciąg dalszy, dlatego makijaż jest nieco zgaszony. Kiedy słońce jest na niebie nie mam już ochoty na dodatkowe poprawianie sobie nastroju żywszymi kolorami. :) Na ustach mam jedną z mocniejszych i wyrazistych czerwieni z mojej kolekcji (Avon, Doskonałość Absolutna, kol. Rich Merlot). Makijaż został wykonany paletkami Sleek (Vintage Romance & Respect), które ostatnio są moimi ulubionymi i używam ich praktycznie codziennie. 



Co sądzicie o odcieniach czerwieni w makijażu oczu?

2 komentarze:

  1. Strasznie mi się podoba :D Czekam na więcej takich notek, bo uwielbiam oglądać Twoje makijaże! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i jest mi niezwykle miło, dziękuję! :)

      Usuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)