piątek, 11 lipca 2014

Makijaż: Akcja Kolorowanie, fiolet


     Cześć Dziewczyny! :)

     W tym tygodniu nie pokazywałam zbyt wielu makijaży, a wszystko dlatego, że postanowiłam dołączyć do akcji Kolorowanie (klikajcie w poniższy baner po więcej szczegółów!). Przedstawiam Wam zbiorczy post, a w nim cztery makijaże, na które zdecydowałam się w mijającym tygodniu.




 Poniedziałek:




Nie wiem czemu, ale fioletowe makijaże kojarzą mi się z kosmosem, galaktyką i rozgwieżdżonym niebem, zwłaszcza ten, z dodatkiem zimnego fioletu (w połączeniu z ciepłym odcieniem sprawia wrażenie granatowego).

Wtorek:







To propozycja makijażu dla tych z Was, którym nie po drodze z fioletem. Dodatek czerni i bieli bardzo uspokaja lawendowy cień i spycha go na drugi plan. :)

Środa:






Makijaż ewidentnie kojarzy mi się z opakowaniem czekolady Milka. Jasny fiolet ładnie rozświetla twarz i odmładza.
Zdecydowanie mój faworyt! :)

Czwartek:




Makijaż mocno metaliczny, dla fanek perłowych cieni. :)

      W fioletowym tygodniu do makijażu używałam cieni z paletki Sleek'a Vintage Romance oraz paletki M3 od Inglota.





      Od kiedy zaczęłam eksperymentować z makijażem (wcześniej codziennie gościły u mnie kolory ziemi i cieliste) naprawdę polubiłam fiolet na powiekach. Uważam, że jest wyjątkowo twarzowy i ładnie podbija zieloną tęczówkę. :)



Lubicie fioletowe makijaże? Który najbardziej przypadł Wam do gustu?


24 komentarze:

  1. Alez Ty masz fantazje, jesli chodzi o makijaze i wszystkie pieknie u Ciebie sie prezentuja :) Mi najbardziej przypadla do gustu wtorkowa wersja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za tak miłe słowa, bardzo mi miło! :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię fioletowe cienie, więc wszystkie mi się podobają, ale chyba najbardziej wtorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolet to zdecydowanie nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale przy zakupie Vintage Romance się przełamałam i zmieniłam zdanie :)

      Usuń
  4. makijaż milky way jest boski :) mega mega przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim faworytem jest wtorek - wydaje mi się, że te odcieni fioletu najbardziej do Ciebie pasują :) A sama akcja kolorowania jest świetna - również i mnie zachęciła do poekserymentowania z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) To prawda, uwielbiam bawić się makijażem, tym lepiej, że możemy robić to wspólnie :)

      Usuń
  6. przepiękne makijaże! :) niestety u mnie cienie wyglądają fatalnie - a przynajmniej tak się w nich czuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To kwestia gustu oraz przyzwyczajenia, może kiedyś zmienisz zdanie :)

      Usuń
  7. ja niestety w fioletowym makijażu wyglądam na chorą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie pasuje każdemu, ale zawsze można przemycić jakiś drobny fioletowy akcent w makijażu :)

      Usuń
  8. piękny wieczorowy makijaż, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam fioletowe makijaże, bo są stworzone do moich zielonych oczu. Twoje mnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zielona tęczówka jest stworzona dla fioletów! Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  10. Mam bzika na punkcie fioletów!

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie kolory na oczach:)


    ps. a u mnie? POTRZEBNA POMOC NA BLOGU! :)

    OdpowiedzUsuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)