czwartek, 3 lipca 2014

Makijaż: złoto&granat


     Cześć! :)

     Dziś przychodzę do Was z postem pisanym na szybko, prezentuję Wam makijaż wykonany w całości paletką Sleek Vintage Romance


     Ostatnimi czasy bardzo ciągnie mnie do ciemnoniebieskich makijaży, jednak wciąż nie mogę się odważyć na granat w głównej roli, bo wydaje mi się, że w ogóle nie pasuje do moich czerwonych włosów. Z tego powodu kombinuję wkomponowując go w złoto-brązowe klimaty, w których czuję się bezpiecznie. :)

Makijaż w całości:
Wydaję mi się, że taki makijaż aż prosił się o czerwone usta, jednak przed wyjściem zrezygnowałam z czerwieni na rzecz jasnego różu (niestety, mam teraz problem z rankami w kącikach ust, wolałam tego aż tak bardzo nie eksponować).


4 komentarze:

  1. Alez cudny makijaz :)! Uwielbiam takie kolory na powiekach na wieczorowe wyjscia :) Szkoda, zre nie zaprtezentowalas jeszcze z rozowa szminka, choc ta czerwien swietnie wspolgra z kolorem Twoich wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Ja niestety rzadko mam jakieś specjalne wieczorowe wyjścia, więc taki makijaż noszę w ciągu dnia... Niestety nie zdążyłam, następnym razem będę starała się uchwycić wszystkie warianty :)

      Usuń
  2. Pięknie się prezentuje. :) Masz talent do tych makijaży, zawsze są bardzo udane i profesjonalnie wykonane. :)

    OdpowiedzUsuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)