sobota, 26 lipca 2014

Makijaż: Akcja Kolorowanie, zieleń


     Cześć Dziewczyny!



     Witam Was serdecznie po długiej nieobecności i z chęcią wracam do blogowania. Dziś post dotyczący makijażu w ramach Akcji Kolorowanie. Mija ostatni tydzień wspólnego malowania, tym razem tematem przewodnim jest zieleń, czyli to, co czerwonowłose, piegowate i o zielonej tęczówce (ja!) lubią najbardziej. :) Niestety, z makijażem wyrobiłam się dopiero dziś, ale akcja przypomniała mi o tym, jak bardzo lubię zieleń na oczach. 




      Jakoś tak się dziwnie złożyło, że cały makijaż oczu wykonałam kosmetykami Oriflame (oprócz czarnego eyelinera). Paletka Pure Colour w wersji Sand&Green, eyeliner Very me w kolorze Green, kredka Hypnotic (Emerald Ice) oraz tusz do rzęs Very Me Funky Extendalash (Green). To dobre jakościowo produkty, do których nie można się szczególnie doczepić. :)


Bardzo żałuję, że zdecydowałam się dołączyć do akcji dopiero w połowie jej trwania, bo to świetny trening i mobilizacja. Na dobre przekonałam się do zabawy kolorem. Dziękuję Picoli za zorganizowanie świetnego projektu i mobilizację do kombinacji z makijażem! :)

Co myślicie o mojej propozycji? Lubicie zieleń w makijażu?

9 komentarzy:

  1. Zielonego praktycznie wcale nie używam w makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszło :) Podoba mi się ten odcień butelkowej zieleni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja także uwielbiam butelkową zieleń :)

      Usuń
  3. Rowniez posiadam zielona tenczowke, jednak z zieleniami nigdy nie ekseprymentuje, nawet takich odcieni w mojej kosmetyczce brak ;) Pieknie wyszlo, coraz bardziej sklaniasz mnie do tego, zeby kupic inne, poza pastelowymi kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, polecam :) Mi się wydaje, że takie kolory całkiem nieźle prezentują się na zielonej tęczówce :)

      Usuń
  4. Ta zieleń bardzo do cb pasuje :) Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się kojarzy z pawiem, albo żuczkiem ;) Piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)