środa, 2 lipca 2014

Nowości


     Cześć Dziewczyny!

     Dziś nieco leniwy dzień, więc postanowiłam zaprezentować nowości w mojej kolekcji, których ostatnimi czasy trochę się nazbierało. Zapraszam do lektury! :)


W walce o zdrowe włosy:

Szampon Biovax do włosów farbowanych. Nie jestem zwolenniczką szamponów bez SLS/SLES, lubię czuć mocne oczyszczenie, a produkty z delikatnymi detergentami (Facelle czy szampon Babydream) robią na mojej głowie jeden, wielki, przesuszony kołtun. Kiedyś testowałam już jeden Biovax z keratyną, i odczucia miałam raczej neutralne, dlatego w okresie letnim (kiedy tylko zdenkuję mój szampon jajeczny z BigoSpa) postanowiłam przetestować delikatny szampon. Oczekuję od niego dokładnego oczyszczenia, i tego, żeby nie plątał mi włosów, więcej do szczęścia nie potrzebuję. :)

Naczytałam się tak wiele o tej odżywce, że zapragnęłam ją przetestować, mimo, iż moje włosy niespecjalnie lubią proteiny. Mam zamiar używać jej z wyżej wymienionym szamponem, mam nadzieję, że spisze się dobrze.

Pod ostatnim postem z serii niedzieli dla włosów wiele Dziewczyn polecało mi zmianę sposobu zabezpieczania włosów. Zainwestowałam więc w jedwab z Green Pharmacy (jedwab bez jedwabiu, a co!). Skusiły mnie dobre opinie na jego temat, no i oczywiście skład pełny olejków, mam nadzieję, że poradzi sobie z moimi niesfornymi końcami. 
Myślę jeszcze nad zakupem Biovaxu, jednak nie mogę zdecydować, czy lepsze będzie serum A+E, czy też Silk... Miałyście do czynienia z tymi produktami? Co bardziej polecacie?

Do pielęgnacji ciała:

Latem nie lubię używać ciężkich i mocno nawilżających balsamów, w ciepłe dni stawiam na blask. :)
Balsam BB do ciała dobrze komponuje się z moją bladą skórą, pomimo tego, iż jest to produkt dla kobiet o ciemnej karnacji. 
Oba produkty urzekły mnie swoim zapachem, nie wiem co ma takiego w sobie, ale najchętniej wąchałabym te balsamy non stop... Całe szczęście, jest on wyczuwalny przez dość długi czas na skórze!


Kolorówka:

Błyszczyki to moje małe uzależnienie, jednak w ostatnim czasie w moje ręce wpadły tylko cztery sztuki.

Avon, plump pout: Mam jego bezbarwną wersję, dlatego zdecydowałam się na kolejną sztukę. Żałuję, że tak późno odkryłam te błyszczyki, uwielbiam je za efekt mrowienia!
Essence, XXXL longlasting lipgloss: Coś tu jest nie tak... O ile nr 1 i 4 jestem zachwycona, tak nr 3 to jakaś pomyłka. Kolor nie rozkłada się równomiernie, wchodzi w zmarszczki na ustach i nieładnie się warzy. Jestem na NIE.
Maybelline, Color Sensaltional: Bardzo przyjemny błyszczyk, ma piękny połysk i ciekawie odbijające światło drobinki. Nie daje praktycznie żadnego koloru.
Sleek, Pout Paint: Najlepsza czerwień do ust ever. Jestem oczarowana łatwością obsługi tej farbki, zapachem, kryciem, wydajnością, trwałością i połyskiem, a przede wszystkim kolorem. Odcień idealnie trafiony dla wielbicielek stylu pin up, jak zresztą mówi sama nazwa odcienia :)



Zestaw korektorów od Oriflame. Na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że mają całkiem porządną pigmentację i rozsądne krycie. Zobaczymy, jak spiszą się na dłuższą metę.


Lakiery od Golden Rose.
Nr 48 z serii Color Expert jestem trochę rozczarowana. Myślałam, że tak jak jego brat nr 16 będzie krył po pierwszej warstwie, a kryje po trzech... Niemniej kolor jest piękny, będzie się doskonale prezentował na opalonej skórze dłoni. 
Kolor 42 z serii Rich Color kryje już doskonale, nawet po jednej warstwie.



Akcesoria:

Stwierdziłam, że w życiu nie wydam 80zł na Beauty Blendera. Po zapoznaniu się z porównaniami BB i jajka Real Techniques zainwestowałam w to drugie. Na pewno po dłuższym czasie użytkowania dam znać, jak się spisuje :)


Gumki Invisi Bobble. Fajny i ciekawy gadżet, ale czy niezbędny? 
Najbardziej podoba mi się w nich uniwersalność koloru (clear), więcej nie mogę powiedzieć, bo latem najczęściej chodzę w rozpuszczonych włosach.
Po pierwszych testach wiem, że faktycznie nie odkształcają włosów i ich nie wyrywają.

Znacie te produkty, jakie macie zdanie na ich temat?

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo fajny odcień na lato :)

      Usuń
    2. Szkoda, że krycie marne, ale jak dorwę to pewnie kupię :D

      Usuń
  2. Kurcze wszyscy kupują coś z tego Biovaxa, że chyba i ja się skuszę :)
    Ja jednak odłożę pieniążki i zainwestuję w BB - kupię dwupak :D ta gąbeczka z Real Techniques do mnie nie przemawia, oglądałam kilka recenzji i jakoś stwierdziłam że to strata pieniędzy ;/
    A gumka bardzo ciekawa! Chyba sobie taką sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przetestować produkty Biovax, są całkiem przyzwoite. Ja mam za sobą pierwsze testy jajka z RT i jestem zachwycona, jeżeli będzie trwałe to myślę, że porzucę marzenia o BB :)

      Usuń
  3. Odżywkę Nivea i jedwab GP bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po pierwszym użyciu tego jedwabiu żałuję, że dopiero teraz go kupiłam, jest rewelacyjny!

      Usuń
  4. Swietne nowosci :) Musze i ja wreszcie nabyc ta odzywke Nivea ;) Balsamy z Lirene genialnie sie prezentuja :) Masz sliczne usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa, czy ta wychwalana odżywka się sprawdzi :) Dziękuję ślicznie! :)

      Usuń
  5. Sporo nowości :) Najbardziej zaciekawił mnie ten balsam do ciała z rubinami Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachnie i daje dyskretny połysk dzięki drobinkom, idealny na lato :)

      Usuń
  6. Fajne nowości ;) Masz śliczne usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne usta i lakiery, mam chęć na oba balsamy lirene, kuszą jakoś dziwnie tymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda, to coś nowego na naszym rynku, a ten zapach... Ja go wielbię! :)

      Usuń
  8. ładne kolory lakierów :) ta gąbeczka do makijażu mnie kusi :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mnie nie rozczarowała, myślę, że jest warta zakupu! :)

      Usuń
  9. Nie miałam Biovaxu, ale baaardzo lubiłam serum z Green Pharmacy :) Jeszcze fajne jest serum arganowe z Joanny (zaraziłam nim pięć koleżanek, szerzę zaraze dalej gdybyś kiedyś potrzebowała zmiany:D)
    Ja po kupnie podróbki jajeczka BB kupiłam też z grosze podróbkę invisibobble i... dupa blada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum arganowe mam (i to chyba 3 buteleczkę z kolei :D), ale kiedyś znacznie lepiej spisywało się na moich włosach, teraz już im nie wystarcza... Też zaliczyłam 'wpadkę' z podróbką BB, nigdy nie zagospodarowałam gorzej 10 zł :)

      Usuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)