czwartek, 10 lipca 2014

Neonowy makijaż & manicure


     Cześć! :)

     Chcąc choć odrobinę rozświetlić sobie i Wam ten pochmurny i deszczowy dzień przygotowałam post z energetyzującymi kolorami. :) Zapraszam do oglądania!



Makijaż z przewagą różu, brzoskwini, żółci, przełamany niebieską linią wodną. Nie wiem jak Wam, ale mi kojarzy się z egzotycznymi wakacjami, odpoczynkiem pod palmą i sączeniem drinków podawanych w kokosie. :)


Paznokcie wykonane metodą ombre piaskami od Lovely. To nie był najlepszy pomysł... 
Trzy razy próbowałam doczyścić skórki, nawet zmywacz z acetonem nie dał im rady. Mocny peeling na sucho trochę uratował sytuację. Nie wiem dlaczego, ale takie paznokcie nie do końca mnie przekonują, chyba nie zgrywają się ze mną.

Co myślicie o tym duecie? Lubicie neonowe kolory w makijażu?
Ja chyba zostanę przy nieco bardziej stonowanych barwach :)

9 komentarzy:

  1. Te kolory są tak intensywne, że nałożone samodzielnie i tak zwracają na siebie uwagę :) Ombre prezentuje się lepiej w delikatniejszych wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez orzezwiajacy :)! Nic tylko wyskoczyc pod palemke i tak, jak piszesz, drinkiem sie rozkoszowac ;) Pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam żółty lakier, ale ich połączanie wygląda naprawdę fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)