wtorek, 29 lipca 2014

BeBeauty, Tint lipstick


     Cześć Dziewczyny! :)

     Żelowe pomadki zwróciły moją uwagę, gdy w ofercie Catrice odkryłam Ultimate Lip Glow. Nie byłam przekonana co do jej ceny (ok. 21zł), więc ciągle odkładałam zakup na później. Dwa tygodnie temu będąc w Biedronce zobaczyłam, że Bell wprowadził do oferty podobny produkt, pod marką BeBeauty, więc dłużej się nie zastanawiając wybrałam pomadkę w odcieniu 01.



     Trwale barwiąca pomadka do ust (jak określa ją producent) zamknięta jest w czarnym, plastikowym pojemniczku o prostym designie. Napisy są przejrzyste, nie zauważyłam, aby się ścierały podczas używania czy podróży w torebce. Przezroczysty paseczek w kolorze pomadki nadaje to jedyny kolorowy akcent. Skuwka działa bez zarzutu, łatwo się otwiera, ale też samoistnie nie zsuwa się.

     A jak sprawuje się sam produkt? Jasnoróżowy balsam jest na wpół transparentny. Pomadka jest miękka, łatwo sunie po powierzchni ust. Z upływem czasu lip tint utlenia się i ciemnieje do mocno malinowego różu. Pięknie podkreśla naturalną barwę warg. Rewelacyjnie nawilża, w żadnym wypadku nie podkreśla suchych skórek. Na ustach utrzymuje się ok. 2h, kontaktu z jedzeniem i piciem niestety nie przetrwa - konieczne będą poprawki. 


Po prawo usta z pomadką, po lewo usta bez kosmetyku.

     Cena trwale barwiącej pomadki to 7,99zł, dostępne w sieci sklepów Biedronka.


Lubicie tego typu produkty? Skusiłyście się na nią?
A może znacie Ultimate Lip Glow od Catrice?

19 komentarzy:

  1. Alez masz sliczne usta :) Nie znalam wczesniej tych pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, nie spodziewałam się, że będzie tak fajnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam przygotowana na rozczarowanie, a tu miłe zaskoczenie :)

      Usuń
  3. usta wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chociaż po dłuższym czasie stają się coraz bardziej malinowe :)

      Usuń
  4. Bardzo delikatny, ładny róż! Uwielbiam takie produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne usta :) W takiej cenie i ja chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam kilka razy ale tak jakoś nie przemawiały do mnie ;PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę są całkiem niezłe, czasem można zaryzykować :)

      Usuń
  7. Macałam tester, ale kolorek był taaaki delikatny, że stwierdziłam "eee, nie warto! Nawilżaczy mam dość" i poszłam dalej :D A wygląda ładnie, no ale masz takie ładne, pełne usta, to nawet lekko błyszczące wyglądają bosko...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego ja nie umiem tak sobie powiedzieć? Też mam już za dużo mazideł do ust :) Dzięki! :)

      Usuń
  8. Za pomadkami nie przepadam, wolę błyszczyki i masełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka delikatna, że śmiało może robić za błyszczyk :)

      Usuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)