środa, 30 lipca 2014

Golden Rose, Color Expert, nr 67


     Cześć! :)

     Systematycznie powiększam moją kolekcję lakierów o produkty Golden Rose z serii Color Expert. Lubię ich iście letnią paletę barw, poza tym mają rewelacyjne krycie (większość) i dość długo trzymają się na płytce.


     Mój ostatni nabytek to lakier w kolorze 67. Zdjęcia trochę przekłamują, w rzeczywistości ma więcej zielonych tonów, przez co jest to kolor iście morski (jak na zdjęciu wyżej). Krycie można uzyskać już po jednej grubszej warstwie, ja jednak zawsze nakładam dwie cieńsze (wydaje mi się, że wtedy lakier dłużej zostaje na płytce i nie odpryskuje, tak przynajmniej jest w moim przypadku). Wykończenie na pierwszy rzut oka jest kremowe, jednak przyglądając się możemy dostrzec srebrny shimmer (pierwsza fotografia buteleczki), na płytce praktycznie niewidoczny.


     Lakier nie smuży, nie wylewa się na skórki. Gruby pędzelek bardzo ułatwia szybką i bezproblemową aplikację. Trwałość standardowa, ok. 4-5 dni, jednak u mnie w trzecim dniu noszenia manicure'u zaczęły pojawiać się mikro odpryski.

Co sądzicie o tym lakierze? Jakie inne kolory Color Expert polecacie?

3 komentarze:

  1. Ładny! Ja nie przepadam za grubymi pędzelkami ze względu na wąską płytkę :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy wąskiej płytce szeroki pędzelek faktycznie jest mało komfortowy :)

      Usuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)