czwartek, 17 lipca 2014

Makijaż: Akcja Kolorowanie, pomarańcz


     Cześć Dziewczyny! :)

     Korzystając z odrobiny wolnego czasu pokazuję Wam makijaż w ramach Akcji Kolorowanie. Zdążyłam go zmalować w poniedziałek, teraz odpuściłam sobie bawienie się cieniami. Zapraszam do oglądania. :)



     Inspiracją do zrobienia mejkapu był dla mnie owoc granatu. Długo zastanawiałam się w co "opakować" pomarańcz, gdyż lepiej czuję się w ciemniejszych kolorach na oczach. Oranż postanowiłam połączyć z kolorem bordo, co mi jednoznacznie kojarzy się z granatem. :)



Do wykonania makijażu używałam paletki Sleek'a (a to Ci nowość! :D) z kolekcji Shangri-La Respect.


 W całej okazałości:

Jak Wam się podoba? Z czym kojarzy się Wam pomarańcz w makijażu?

16 komentarzy:

  1. Ależ piękny! Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze super mi sie podoba, zastanawiam sie pomalu, czy jakis Twoj makijaz kiedys mi sie nie spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. baaardzo ładne kolory i wykonanie, ale ja nie mam takiego talentu i boję się soczystych kolorów na oczach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam talentu, ale chęć eksperymentowania jest silniejsza niż strach, że coś mi nie wyjdzie :)

      Usuń
  4. Genialna kolorystyka :) Mnie pomarańcz w makijażu kojarzy się pomarańczowymi pomadkami, ale na powiekach też fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja pomarańczowe pomadki namiętnie nosiłam w liceum, teraz już bym się na taki kolor na ustach nie zdecydowała :)

      Usuń
  5. piękny makijaż, jak zachód słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolorki, mi sie kojarzą z owowcowym koktajlem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U lala ale kolorki! Uwielbiam pomarańcz w makijażu - kojarzy mi się z wakacjami, ciepłymi krajami i pięknie podkreśla moje niebieskie oczy :)
    Jeśli mogę doradzić, to radziłabym połączyć dolną i górna powiekę - wtedy będą tworzyć jednolitą całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko podkreślam dolą powiekę, dlatego nie jestem w tym wprawiona... Pomarańcz musi cudownie wyglądać na niebieskiej tęczówce, niczym ocean przy zachodzie słońca :)

      Usuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)