wtorek, 8 lipca 2014

L'biotica, krem regenerujący rzęsy - po 3 miesiącach kuracji


     Cześć! :)

     Blisko trzy miesiące temu (pierwsza recenzja tutaj: kilk) rozpoczęłam swoją przygodę z kremem regenerującym rzęsy od L'biotica. Jeżeli jesteście ciekawe efektów - zapraszam! :)

     Krem aplikowałam na rzęsy codziennie wieczorem (z małymi wyjątkami, o czym opowiem), po demakijażu, oczyszczeniu i nałożeniu kremu na twarz. Do aplikacji wystarcza niewielka ilość produktu, na jedno oko nakładam wielkość dwóch główek od szpilki. Na początku połowę zawartości tubki przełożyłam do pustego opakowania po tuszu (co było dużym błędem), aby nie bawić się w nacieranie rzęs palcem. Aplikacja tym sposobem było mało higieniczna, przez co nabawiłam się zapalenia brzegów powieki; wtedy też przerwałam kurację na ok. 4-5 dni. Po wyleczeniu opuchnięcia wróciłam do tradycyjnego nakładania preparatu i obeszło się bez dalszych przykrych niespodzianek. 

     10 ml produktu wystarczy na znacznie dłużej niż 3 miesiące. Co prawda opakowanie nie pozwala nam sprawdzić stanu zużycia, ale podejrzewam, że ilość kremu pozwoli na kontynuowanie kuracji jeszcze przez co najmniej 4 miesiące (pomimo tego, że połowę produktu zmarnowałam i wyrzuciłam wraz z opakowaniem po tuszu do rzęs). 


Skład:

Petrolatum, Oleum Ricinic, Virginale Oil, Paraffinum Liquidum, Olea Europaea, Serenoa Repens, Macadamia, Ternifolia Seed Oil, Buxus Chinensis (jojoba Oil) Polyglyceryl, Pantenol



Efekty: 

     Niech zdjęcia mówią same za siebie. :) Rzęsy są widocznie dłuższe, zagęszczone. Nie wypadają przy demakijażu! Kiedyś przy zmywaniu makijażu traciłam przynajmniej jedną rzęsę za każdym razem, teraz wypadnie jedna, dwie na cały tydzień. To co najbardziej mi się podoba, to efekt wielowymiarowości, rzęsy zaczęły rosnąć rzędami, mam nadzieję, że da się to zauważyć na zdjęciach. 



      Po przeprowadzeniu 3 miesięcznej kuracji nie zamierzam zaprzestać aplikacji kremu. Będę to robić jednak rzadziej, co drugi dzień, dla podtrzymania kondycji rzęs. Po zużyciu L'biotici mam zamiar wypróbować na rzęsach pomadkę Alterry.



Używacie podobnych produktów?  

39 komentarzy:

  1. Właśnie je używam i czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już miesiąc używam Alterry, nie robiłam zdjęć ale widzę, że rzęsy są mocniejsze i ciemniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już chciałabym ją wypróbować, mam nadzieję, że dorówna temu specyfikowi :)

      Usuń
  3. wydaje mi się że rzęsy są gęstsze i ciemniejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Dzięki, że to zauważyłaś, faktycznie są ciemniejsze :)

      Usuń
  4. Używałam najpierw odżywki na dzień z tej firmy i byłam zadowolona z efektów. Jakieś dwa tygodnie temu kupiłam też wersję na noc, skład ma chyba taki sam jak ta na zdjęciu ,ale tubka wygląda inaczej. W połączeniu działały super , niestety skończyła mi się wersja na dzień i teraz używam tylko tej drugiej ,ale sama też daje świetne efekty. Rzęsy są dłuższe, mocniejsze i chyba trochę ciemniejsze. Jedynym minusem jest aplikator, na początku nakładałam odrobinę na szczoteczkę z drugiej odżywki ,a teraz używam do tego czystej szczoteczki po tuszu do rzęs. Mimo wszystko obie są tanie i warte polecenia (niedawno były dostępne w biedronce) :)

    Vika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się też nad zakupem tej na dzień, skoro daje dobre efekty, to myślę, że się skuszę. Faktycznie, tubka może wyglądać inaczej, moja odżywka już trochę przeleżała w szufladzie, zanim doczekała się premiery. W Biedronce zastałam tylko wersję na noc, czym byłam rozczarowana, bo cena była mocno konkurencyjna! :)

      Usuń
    2. Stosowanie obu jednocześnie dało naprawdę zauważalny efekt (moja mama też je stosowała, jej rzęsy są z natury cienkie i rzadkie ,a teraz ma problem żeby je pomalować nie brudząc całej powieki ; D). Bardzo możliwe ,że wersja na dzień jeszcze wróci do Biedronki i wtedy na pewno kupię ją ponownie!

      Vika

      Usuń
  5. Widzisz jak zgrabnie ujęłaś to co ja nie potrafiłam nazwać - rośnięcie rzęs rzędami i wielowymiarowość. Kurczę, mi tak nie urosły przy tym kremie...??
    A żeby nie przegapić nic to sobie zaobserwuje, to będę na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzęsy są wyraźnie gęstsze i dłuższe, świetne efekty :) Masz piękne rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, piękne rzęsiska :) Z L'biotica nie miałam nigdy nic, pomadkę zaś z Alterry tez stosowałam na rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale grubaśne są! Piękne rzęsiory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. boże, rewelacyjny efekt, muszę ją koniecznie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, tym bardziej za taką cenę :)

      Usuń
  10. u mnie efekty były podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super efekt, ile kosztuje ten krem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że cena nie powinna przekroczyć 15 zł, ostatnio były w Biedronce bodajże za 8 zł :) Nie pamiętam, ile kosztował mój egzemplarz, ale wiem, że to była promocja w SuperPharm 1+1, to było chyba wieki temu :)

      Usuń
  12. Efekt świetny, chętnie bym po niego sięgnęła bo widzę że faktycznie warto!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice review!!
    would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłam ta odzywke i jeszcze jej nie używałam - chyba się zaraz po nią przejde :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zwlekać, efekty przyjdą szybciej :)

      Usuń
  15. O rany! Efekt jest fenomenalny, nie dość, że urosły, to jeszcze kolor jest wyraźniejszy!
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie zauważyłam zmiany koloru na pierwszy rzut oka, ale faktycznie są ciemniejsze :)

      Usuń
  16. Wow efekt widać odrazu :)
    może sięskuszę :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie czegoś tego typu szukam. Mam grube rzęsy, ale krótkie. Chciałabym żeby były dłuższe
    Pozdrawiam.
    inspirationontoday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że krem przy regularnym stosowaniu na pewno je wydłuży :)

      Usuń
  18. Wow, ale super efekt :)
    Mam ten krem i teraz nie zawaham się go użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No nie, chyba ten krem tez bede musiala wyprobowac na moje krotkie, jasne rzesy :D swietny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co wahać, cena jest zachęcająca, a efekty warte zachodu :)

      Usuń
  20. Skład produktu naprawdę dobry, efekty na rzęsach? super! :))

    OdpowiedzUsuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)