piątek, 30 maja 2014

codzienny makijaż


     Dziś post z makijażem, który zazwyczaj wybieram na co dzień. Wiem, że powinno się stawiać na makijaż ust lub oka, ja jednak lubię podkreślać obie rzeczy jednocześnie. Myślę, że nie jest zbyt "gryząco się", w takim wydaniu czuję się najlepiej. :) 




 Tego użyłam:

     Paletka z Lovely długo chodziła za mną, a ja chodziłam za nią, nie mogąc jej nigdzie dostać. Czytałam różne opinie na jej temat, po przeczytaniu x z kolei negatywnej recenzji postanowiłam dać sobie z nią spokój. Jednak gdy przy okazji zakupów w Rossmannie w końcu ją zobaczyłam, to włożyłam do koszyka bez zastanowienia. :)      Jakie są moje wrażenia? Uważam, że za taką cenę (12zł cała paletka, więc jeden cień wychodzi mega tanio) te cienie są wręcz rewelacyjne. Bałam się słabiutkiego poziomu napigmentowania, ale bardzo pozytywnie się zaskoczyłam (nawet matowe są bardzo przyzwoite), co można zobaczyć na zdjęciach wyżej. I myślę, że to przede wszystkim kwestia dobrej bazy, która mój makijaż utrwala na cały dzień, a nawet dłużej. ;) W takiej cenie nie przeszkadza mi nawet tandetne opakowanie, bo z jego trwałością też nie jest znów najgorzej. Polecam ją wielbicielkom cielistego makijażu, Lovely oferuje nam świetną jakość w rewelacyjnej cenie. 

5 komentarzy:

  1. Jeju jakie Ty masz cudowne włosy! I ten kolor - obłędny! <3
    Też kiedyś miałam taki, ale wróciłam do blondu :D
    Ten makijaż baaaardzo Ci pasuje, więc nie dziwię się że go tak lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :* Ja natomiast kiedyś nosiłam blond! :D

      Usuń
  2. Do twarzy Ci w takim makijażu. :) Sama na codzień maluję się podobnie, ale nie podkreślam tak ust. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka po prostu PRZE-BOS-KA!!!

    OdpowiedzUsuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)