sobota, 24 maja 2014

Lakier FM Group (Pale fuchsia) + new in


     To moja pierwsza styczność z lakierem (czy w ogóle kosmetykiem) od FM Group. Nie spodziewałam się efektu wow, jednak miło się rozczarowałam.




Wygląd
Lakier zamknięty jest w buteleczce bez zbędnych udziwnień; grube szkło uniemożliwia jej zbicie. Klasyczny pędzelek gwarantuje wygodną aplikację, pomimo, że nie należy do najszerszych. Przypominam sobie, że lakier zapakowany był jeszcze w kartonowe pudełko.

Aplikacja
Aplikowanie nie sprawia większych problemów. Konsystencja jest dość rzadka, jednak lakier nie rozlewa się na skórki. Podczas aplikacji przyjemnie się zaskoczyłam - już jedna warstwa gwarantuje krycie bez prześwitów. Druga niespodzianka - lakier wysycha niespotykanie rzadko.

Trwałość
Lakier wytrzymuje bez odprysków około 4-5 dni. Potem zaczyna wycierać się na końcówkach. Trwałość zależy też od ilości warstw (ja pomimo krycia po jednej warstwie kładę dwie, i tyczy się to wszystkich lakierów).



Ogólnie? Jestem bardzo zadowolona. Nie jestem pewna, czy to lakier wart swojej ceny (17,90?), preferuję tańsze kosmetyki. Poza tym mój egzemplarz ma piękny kolor malinowego różu, po który czasem mam ochotę sięgnąć. 


Przedstawiam też nowe kosmetyki, które (mam nadzieję) pomogą mi zwalczyć problemy skórne. 


 Te dwa specyfiki postanowiłam kupić po wypróbowaniu mini wersji. Effaclar duo+ od La Roche Posay szybko zmniejsza wypryski (chociaż miałam próbkę starej wersji, mam nadzieję, że ta sprawdzi się równie dobrze). Podkład Iwostinu do cery wrażliwej trzyma się mojej skóry cały(!) dzień, poza tym mam wrażenie, że skóra pod nim oddycha. Próbka była w kolorze naturalnym, był jednak nieco zbyt ciemny i miał żółte tony, nie do końca zgrywał się z moją cerą, dlatego kupiłam wersję jasną.



Pomadkę Alterry kupiłam z myślą o pielęgnacji rzęs. Wypróbuję, gdy tylko skończy mi się krem z L'Biotica.


1 komentarz:

  1. Niesamowicie długie paznokcie, od dawna o takich marzę *.*

    OdpowiedzUsuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)