poniedziałek, 18 sierpnia 2014

(13) Niedziela dla włosów: maska Ultra Doux na bogato!


     Cześć Dziewczyny! :)

     Nowy tydzień przywitałam z nowymi pokładami energii, dlatego dziś z samego rana postanowiłam zafundować moim włosom pielęgnację bogatszą niż zwykle. Ostatnio mam wrażenie, jakby moje włosy stawały się średnioporowate (z wysokoporowatych), przez co suszenie zajmuje mi dwa razy tyle czasu co zawsze, poza tym pasma się rozprostowały i fale są naprawdę duże (jeżeli to jeszcze są fale). 


      Pielęgnację rozpoczęłam od umycia włosów szamponem Ultra Doux z awokado i masłem karite, którego ostatnio używam cały czas. Po osuszeniu głowy ręcznikiem nałożyłam maskę Ultra Doux z tej samej serii, ale w wersji na bogato: 2,5 łyżeczki maseczki + 1 łyżeczka olejku arganowego 8w1 od Eveline + 1 łyżeczka skrobi ziemniaczanej + 1/2 łyżeczki suszonego imbiru. Mieszankę przykryłam foliową torebką, podgrzałam gorącym powietrzem suszarki i zmyłam po około 45 minutach. Następnie na skalpie wylądowała kuracja wzmacniająca od Joanny (używam od kilku myć, pokochałam ją za słodki zapach rzepy i za milutkie uczucie delikatnego pieczenia!), a na końce odrobina jedwabiu od Green Pharmacy. Po wysuszeniu włosów zawinęłam je w wysokiego ślimaczka i tak przechodziłam przeszło 1 godzinę. 

Efekty:

Włosy są bardzo śliskie, mocno dociążone, jakby "ciężkie" i bardzo mięsiste, co widać po rozprostowanym skręcie. Nie narzekam, nauczyłam się akceptować moje włosy takimi, jakie są. :)

Jak minęło Wam włosowe, niedzielne spa?

30 komentarzy:

  1. Nie miałabym nic przeciwko gdyby to moje włosy zmieniły porowatość na trochę niższą, z takimi jest chyba mniej problemów, mniej puchu i roboty :)
    Znowu widzę skrobię ziemniaczaną i coraz bardziej kusi mnie żeby jej spróbować. Masz przepiękne włosy, chciałabym by moje były przynajmniej jeden dzień takie gładkie i lśniące *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mniej puchu, ale skrętu też nie ma... Skrobię jak najbardziej polecam, to mój hit, jeżeli chodzi o domowe półprodukty :) Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  2. ja mam bardzo kruche włosy i potrzebuję bardziej uniesienia i odciążenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc moja ciężka mieszanka na pewno by się u Ciebie nie sprawdziła... A na uniesienie polecam wcierki, zwłaszcza z kozieradki i ziela tymianku :)

      Usuń
  3. Ładne masz włosy, też musiałabym w końcu zadbać o moje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać śliskość i dciążenie:) U mnie. ta odżywka od Garniera nie sprawdziła się.

    OdpowiedzUsuń
  6. O Ultra Doux czytam wiele dobrego ,w koncu musze wyprobowac ta odzywke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem niezła seria. Odżywkę używam do mycia włosów, natomiast teraz używałam maski :)

      Usuń
  7. Oczywiście, że to jeszcze fale:) Muszę wypróbować wreszcie skrobii jako dodatku do maski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miesiostosc az wali po oczach Kochana, pieknie wyszlo :)! Musze wreszcie wyprobowac imbir ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zanim zaczęłam używać skrobi to imbir był moim ulubionym nawilżaczem :)

      Usuń
  9. Przepiękne włosy, cudowny intensywny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy wyglądają na bardzo zadowolone. Moje też lubią tą serię Garniera. Chociaż przyznam że nie wiedziałam że jest też maska. Używałam dotychczas tylko odżywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce nie jest dostępna niestety, chociaż mam nadzieję, że Garnier wprowadzi je w końcu na nasz rynek :)

      Usuń
  11. Włosy bardzo ładnie wyglądają, dodatkowo wydają się bardzo gęste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Są gęste, i to nie jest złudzenie :)

      Usuń
  12. Moje włosy nie lubią tylu specyfików na raz ograniczam się do odżywki z olejkiem w najlepszym przypadku :( ale tobie widze sluży takie domowe spa :)
    zostaje u ciebie na dłuzej :) blog bardzo mi się podoba jest staranny i bardzo rzetelny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każde włosy są w stanie znieść takie ciężkie maski. Dziękuję Ci serdecznie! :)

      Usuń
  13. Wow piękne włosy :) Mnie kuracja z joanny zaciekawiła. Garnier się u mnie nie sprawdza mam cienkie włosy i je bardzo obciąża :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuracja jest dosyć ciekawa, jeżeli efekty mnie zadowolą to na pewno pojawi się recenzja :)

      Usuń
  14. Ciezko nadazyc za twoimi postami! :D zdecydowanie to sa fale i do tego piekne! oj zdecydowanie mozna byc dumnym z takich wlosow :))

    OdpowiedzUsuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)