czwartek, 7 sierpnia 2014

Sleek: arabian nights & garden of eden


     Cześć Dziewczyny! :)

     Dziś Listonosz zrobił mi wielką niespodziankę i dostarczył zamówione paletki Sleek'a. Tak bardzo nie mogłam się ich doczekać, że od razu musiałam się nimi pomazać. Paletką Arabian Nights jestem zauroczona w całości, ma świetnie skomponowane kolory. Garden of Eden rozczarował mnie trzema matami, ale reszta ma się bardzo dobrze. Zapraszam Was na parę zdjęć i swatche. :)





Zapewne Vintage Romance i Respect pójdą w odstawkę, a Arabian Nights i Garden od Eden będą miały prawo czuć się przeze mnie molestowane. :)

Arabian Nights // Garden of Eden


 Arabian Nights

 Garden of Eden

Która bardziej przypadła Wam do gustu? Jakie inne wersje kolorystyczne polecacie?

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Faktycznie, ogólnie sprawiają wrażenie smutnych kolorów, teraz to dopiero widzę :)

      Usuń
  2. Arabian nights zdecydowanie boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Arabian nights bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie miętoszę w dłoniach swoją Arabiankę którą właśnie odebrałam z paczkomatu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ się zgrałyśmy! :)

      Usuń
    2. Właśnie widzę :) następnym razem zamówię sobie Gardena bo też bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  5. Arabian nights bardzo ciemna, ale do smoky jak znalazl :D a w gardens of eden chwycily mnie te zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Garden of Eden to mój kolorystyczny ideał, uwielbiam zielenie *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Arabian Nights :)! Obie sa sliczne, ale ta pierwsza dla mnie wygrywa. Zycze udanych makijazy Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, mam nadzieję, że takie będą :)

      Usuń
  8. Fajne paletki i jesienne kolory.A ja uwielbiam jesień :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. obie palety mają różnorodne kolory cieni, jednak bardziej podoba mi się Arabian Nights

    OdpowiedzUsuń
  10. Garden of Eden juz mam - byłam nią zachwycona i jestem nadal, choć teraz już rzadziej po nią sięgam. Na Arabian też się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie jedna i druga odpada. Nie lubię zieleni, a w drugiej kolory są za ciemne. Ale obie są piękne i chętnie oglądam makijaże u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)