czwartek, 14 sierpnia 2014

Oriflame, pink foundation sponges - dlaczego warto je mieć?


     Cześć Dziewczyny! :)

     O różowych gąbeczkach do nakładania podkładu wspominałam już w poście, gdzie pokazywałam Wam kolekcję pędzli, jednak z biegiem czasu stwierdziłam, że zasługują one na oddzielny post. Niestety, moje jajko z Real Techniques zaczęło pękać niedługo po tym, jak podsumowałam miesiąc pracy z nim (klik), dlatego wróciłam do produktu Oriflame.


     Dlaczego więc różowe, płaskie jajeczko zasługuje na szczególną uwagę? Bo nie jest wykonane z lateksu, tylko z pianki poliuretanowej. Materiał pod wpływem wody zachowuje się tak jak gąbki Beauty Blender czy Real Techniques, czyli zwiększa swoją objętość. Ma bardzo porowatą budowę, dzięki czemu możemy zapomnieć o efekcie maski, podkład wygląda bardzo naturalnie. Oczywiście, płaski kształt daje nieco inny komfort używania, ale po kilku aplikacjach można się przyzwyczaić, z czasem gąbeczka staje się wygodniejsza niż jej przestrzenni odpowiednicy. 


     Drugim dowodem świadczącym o jej wyjątkowości jest wyjątkowa trwałość. Taka gąbeczka przetrwa znacznie więcej niż miesiąc, jednej używałam przez około pół roku, i dalej jest w świetnym stanie, straciła tylko swój ciemno-różowy kolor, co widać na zdjęciach. Dzięki temu, że jest płaska łatwo utrzymać ją w czystości, ja myję ją po każdym użyciu.


     Za zestaw dwóch gąbeczek o różnej grubości zapłacicie maksymalnie 7,90zł, warto polować na promocje, gdzie można kupić je nawet za 3,90zł. Jeżeli szukacie dobrych i niedrogich gąbeczek, o warto skusić się przy okazji zakupów z katalogu Oriflame. :)

21 komentarzy:

  1. Zaintrygowałaś mnie tymi gąbeczkami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dość ciekawym produktem w gąszczu innych gąbek do podkładów :)

      Usuń
  2. jestem przyzwyczajona do paluszków, ale coraz częściej zastanawiam sie nad gąbeczkami ;)

    zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem gąbeczki dają więcej korzyści w nakładaniu podkładu :)

      Usuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tymi gąbeczkami. Ja jak na razie maluję się paluchami, ale przydałaby mi się taka, gdybym chciała pomalować kogoś innego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo przydatne w tym celu, na pewno bardziej komfortowo malować kogoś aplikatorem :)

      Usuń
  4. Fajnie wygladaja te gabeczki, ale szczerze nigdy nie czulam potrzeby nakladac podkladu czyms innym niz wlasnymi lapkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie nakładanie podkładu palcami, po dwóch godzinach podkład zaczyna ze mnie spływać wraz z resztą makijażu :)

      Usuń
  5. oj, muszę wypatrywać w katalogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezle, ze tak przyzwoicie sie spisuja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo! A ja pierwsze widzę te płaszczki i muszą być me! Jestem ogromnie ciekawa jak się nimi operuje tak na płasko, ale w ogóle za taką cenę z tego co piszesz - rewelka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W katalogu nigdy nie są szczególnie wyróżnione, poza tym na zdjęciu wyglądają zazwyczaj na wyblakłe, w ogóle nie przyciągają wzroku...

      Usuń
  8. jak takie tanie te gabeczki to z chęcią je zakupię ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można je zamówić, ale warto czekać na katalogową promocję :)

      Usuń
  9. nie wiedziałam, ze maja takie w ofercie! szkoda, ze konsultantek jest tak mało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie są eksponowane w katalogu. Naprawdę? Mi się wydaje, że w moim mieście jest ich multum, ale moja Mama jest konsultantką i zawsze ja składam zamówienia :)

      Usuń
  10. o! nie słyszałam o nich :) Jestem fanką gąbek ;) Kupiłam ostatnio to z RT i czeka na pierwsze testy, ale chętnie wypróbuję i te :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jajeczko RT mnie trochę zawiodło przez to odkształcanie się i pękanie...

      Usuń
  11. Wyglądają uroczo :) Ja mam jajko z tk maxxa, ale nie jestem zadowolona. Skuszę się na pewno na te :)

    OdpowiedzUsuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)