środa, 6 sierpnia 2014

Makijaż na letnią imprezę


     Cześć Dziewczyny! :)

     Makijaż wykonałam tylko i wyłącznie za pomocą cieni Maybelline Color Tattoo. Są wyjątkowo trwałe, dlatego nie straszny im upał i całonocne, letnie imprezy.



Całość utrzymana jest w dość ciemnej kolorystyce, jednak soczysty Blue on by nadaje jednocześnie świetlistego i wieczorowego klimatu.


W całości:


Dla podkreślenia opalenizny nałożyłam naprawdę dużo broznera. Ponieważ to oczy grają tu główną rolę, to usta schodzą na drugi plan z lakierem do ust Rimmela w kolorze nude eclipse.

19 komentarzy:

  1. Fajne oko, wyraziste. A kobaltowy sama uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja też ostatnio polubiłam ten odcień, jest boski :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy make up :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny! uwielbiam kobalt w makijazu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oko wygląda ślicznie, przypomina mi wzór na piórach pawia ^^ Ja sama boję się takich intensywnych makijaży oka - jasna cera i niebieska tęczówka sprawiają, że w większości wyglądam komicznie a nie ładnie dlatego już dawno zrezygnowałam z cieni na rzecz kreski :)

    Zapraszam do siebie ;)
    Zawijaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreska na oku wygląda klasycznie, bardzo ją lubię :)

      Usuń
  5. Fajny, odważny makijaż. Podoba mi się, chociaż nie przepadam za niebieskimi cieniami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny, alez chetnie bym taki u siebie wykonala, ale talentu raczej brak ;) Ten kolor na ustach rowniez bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie odważne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda ten kobalt, całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny trn kobaltowy kolorek :) Strzał w dziesiątkę z ustami - lubię takie subtelne ich podkreślenie przy mocno podkreślonym oku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boooski i mega wyrazisty! No i te usta... Wyglądają mega naturalnie, ale wciąż zadbanie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurde, ale cudny niebieski! Mam slabosc do takich nasyconych kolorow <3 I swietnie sie zgrywa z kolorem twoich oczu, dopiero teraz zauwazylam ze sa takie szaro-piwne? Do tego masz bardzo ladne pelne usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski totalnie zmienił mi tęczówkę, normalnie są zielone :)

      Usuń
  12. bardzo ładny makijaż, ten niebieski cień jest super.

    OdpowiedzUsuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)