środa, 13 sierpnia 2014

Mini wishlist


     Cześć Dziewczyny! :)

     Dziś pozwoliłam sobie na trochę luźniejszy post dotyczący mojej wishlisty. Nie ma tego zbyt wiele, dlatego postanowiłam przygotować sobie taki mini plan, by nie dać się skusić niepotrzebnym zakupom. Prawie nigdy mi się to nie udaje, dlatego mam nadzieję, że raz dopnę coś od początku do końca. Zapraszam na mały przegląd. :)



  1. Sleek MakeUp, Blush w kolorze Rose gold - do tej pory nie interesowałam się różami oferowanymi przez Sleek (mam 17 tego typu kosmetyków), ale kiedy przypadkiem zobaczyłam jak pięknie prezentuje się Rose gold nie mogę o nim zapomnieć. Musi być mój, nawet gdyby miał być osiemnastym różem w kolekcji! :)
  2. Lana del Rey, Ultraviolence - zakup tej płyty odkładam już zdecydowanie za długo, muszę w końcu ją nabyć, jak na wierną fankę przystało.
  3. Sleek MakeUp, i-Divine palette w kolorze Sunset - ta wersja chodzi za mną już od dłuższego czasu. Czekam jednak w nadziei, że uda mi się ją upolować na aukcji, tak jak Arabian Nights, za którą zapłaciłam dużo mniej od regularnej ceny.
  4. Yankee Candle o zapachu November Rain - nie jestem wielką fanką zapachów do domu w postaci świeczek, więc moje wydatki na tę sferę ograniczały się do kupna świec z Ikei SINNLIG (btw. polecam turkusową o zapachu nadmorskiej bryzy - cudowny zapach!), nie ogarnął mnie również szał na Yankee Candle. Do czasu... Zapach November Rain (jako wielbicielka Guns n' Roses wyjaśniam moją fascynację: klik) chodzi za mną już od roku, jednakże cena (od 40zł za mały słoiczek) trochę przeraża. Kilka dni temu miało miejsce otwarcie stacjonarnego sklepu z YC w Łodzi, więc pewnie kiedyś wybiorę się tam jedynie po tartę do kominka bądź mały sampler. 
  5. Na piątym miejscu rzecz, która zapewne spełni się najszybciej ze wszystkich wspomnianych - kolejny tatuaż. Wiem już co i gdzie, jedynie styl wykonania ma być nietuzinkowy. Jeszcze nie konsultowałam wzoru, więc więcej nie zdradzam, żeby nie zapeszyć. :)
A jakie są Wasze małe pragnienia na najbliższy czas? 

     P.S.: Dziewczyny, macie doświadczenie ze sklepem ezebra.pl? Wczoraj odebrałam od nich paczkę, jednak w przysłanym zamówieniu brakuje jednego zamówionego produktu (oczywiście wcześniej opłaconego). Wiecie jak jest u nich z reklamacjami?

8 komentarzy:

  1. Mam plyte ultraviolence i rowniez jestem fanka Lany i musze szczerze powiedziec ze mocno zaskoczyla mnie ta plyta, jest inna od popszednich jakby dojrzalsza. Ale piosenki rownie dobrze wpadaja w ucho i ma sie ochote na okraglo jej sluchac :)polecam zakupic i przesluchc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, czemu tak długo zwlekam z jej kupnem, w pierwotnych planach już w dniu premiery miała być moja :) Już po singlach wiem, że nie będę zawiedziona :)

      Usuń
  2. Ooo, tatuaz! jestem ciekawa jak bedzie wygladal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, zycze szybkiego wykreslania z listy i mam nadzieje, ze pochwalisz sie tatuazem :)! Co do sklepu, nie mialam z nim wczesniej do czynienia, zycze zeby pozytywnie udalo Ci sie zalatwic sprawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pochwalę :) Okazali się w porządku, bez kłótni przeleją pieniądze na konto :)

      Usuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)