wtorek, 12 sierpnia 2014

Makijaż: arabian nights


     Cześć Dziewczyny! :)

     Dziś prezentuję Wam pierwszy makijaż wykonany paletką Sleek'a Arabian Nights. W moim odczuciu to najlepiej skomponowany zestaw cieni, idealnie wpisujący się w mój gust. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie - od złota i brązu przez zielenie i niebieskości, aż po fiolety oraz cudowną czerń o satynowym wykończeniu. Arabian Nights daje wiele możliwości makijażu i bez wątpienia jest to moja ulubiona paleta Sleek'a. Kolekcję planuję uzupełnić jeszcze jedynie o wersję Sunset, która coraz bardziej podbija moje serce. :)





Cienie, które wykorzystałam:
Scheherazade's tale, Gold souk, Sultan's garden, Hocus Pocus, Simbad's Seas, Valley of diamonds, 1001 Nights

Jak Wam się podoba?

22 komentarze:

  1. Całkiem fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, a najbardziej ten fioletowy akcent pośrodku! <3 co dziwne, bo nie widzę byś użyła fioletowego cienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, zapomniałam zaznaczyć! Zaraz poprawiam błąd :)

      Usuń
  3. Przepiekny! Chetnie oddalabym moje oczy w Twoje rece :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli kiedyś będzie okazja, to byłoby mi bardzo miło! :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że trafiłam w Twój gust :)

      Usuń
  5. Kolorystyka bardzo w moim stylu, podoba mi się :) Najbardziej urzekł mnie ten fioletowy cień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystyka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie też mam tą paletkę - prezentuje się wyśmienicie, kolory cieni piękne i świetnie skomponowane. Już nie mogę się doczekać kiedy będę miała czas na zabawę nią :)

    OdpowiedzUsuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)