czwartek, 21 sierpnia 2014

Romantyczny makijaż (2): róż, brąz, burgund


     Cześć Dziewczyny! :)

     Robiąc porządki w wielkim pudle z cieniami do powiek odnalazłam prawdziwą perełkę - duochromowy pigment Bell o różowej bazie opalizujący na złoto. To cudeńko miało grać główną rolę w dzisiejszym makijażu, jednak w efekcie końcowym cień został zepchnięty na drugi plan, dlatego pokazuję Wam jego swatch na końcu posta. 



Takie kolory idealnie sprawdzą się na ciemniejszych karnacjach. Ja czułam się w tym wydaniu bardzo blado (jak topielica!), musiałam użyć sporo bronzera. :)


Prawda, że jest wyjątkowy? Musi liczyć sobie sporo lat, od długiego czasu Bell nie oferuje już sypkich cieni.

Co myślicie o makijażu?

24 komentarze:

  1. sliczny jest ten opalizujacy cien! Podoba mi sie ten makijaz, chociaz na moja tez raczej bladawa skore nie bedzie sie nadawal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, my bladolice musimy sobie odpuścić taką burgundową oprawę oczu :)

      Usuń
  2. Ten kolor robi wrazenie: ) a caly makijaz bardzo mi sie podoba. Lubie roze na powiekach, choc tez czuje sie z nimi blado: p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W delikatnej wersji jest mało twarzowy...

      Usuń
  3. Ty mi tu romantyzmem nie zajezdzaj ;p Tak na serio, piekny makijaz, ale pewnie przy mojej bladolicej twarzy, pewnie nieciekawie by sie prezentowal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a czemuż nie? :D Dziękuję Ci ślicznie, to prawda, to nie jest makijaż dla bladych, niestety :(

      Usuń
  4. Nie lubię, aż takich opalizujących cieni. Przy moich umiejętnościach miałabym ten błysk nie tylko na powiece, ale też i na policzkach, brodzie i wszędzie indziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najłatwiej wklepać go opuszkiem palca - nie osypie się, a przy okazji wyciągnie się z niego maksimum blasku :)

      Usuń
  5. Mam taki sam pigment z Collection 2000 - jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wyjątkowy, muszę rozejrzeć się za innymi duochromowymi pigmentami :)

      Usuń
  6. Śliczny jest ten opalizujący cień i cudowna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny jest! zakochałam się! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za różem na powiekach, ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po nałożeniu tony bronzera : D Ale dziękuję :)

      Usuń
  9. ślicznie, ale troszkę matu by się tam przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z matami się nie lubię, dlatego często o nich zapominam :)

      Usuń
  10. Wow jaki piękny jest ten cień <3 :) A makijaż taki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cień przepiękny :) Makijaż robi wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak się przepięknie mieni *.* Cudowny :D

    OdpowiedzUsuń

Pisz śmiało, Twój komentarz jest dla mnie miłą niespodzianką i jest niezwykle ważny! (Na Twoje pytania odpowiem pod komentarzem)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)